Accepterad willepill | Medlem ansökning [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

willepill

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199256791911/

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter wille eriksson

Vad är ditt discord namn? jag heter willepille #3228 på discord

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter risto höglund och är född 1963 i staden Night.
Risto växte upp tufft när risto var 9år så var hans pappa dog i en trafik olycka och risto blev jätte ledsen och ristos mamma började ta droger och blandade det med alcohol. Två år senare dog hon av en överdos. Risto mådde jätte dåligt och det krånglade i skolan han började gå åt fel håll i livet och började dricka och skolka och sovde utomhus. Ett halv år senare så märkte skolan att det var något på tok. Dem hörde av sig till socialen och risto fick flytta till ett familje hem i staden unive. när risto hade fyllt 14 så började livet rätta up sig och han skötte skolan och slutade dricka han mådde bättre men hans dröm var att bli sjukvårdare så att han kunde hjälpa folk i nöden så att inte fler folk ska behöva lida. Ett år senare så började risto bli intresserad av bilar han fick sin första bil när han var 15 och han byggde den till epa traktor och det var en volvo duett. Epan blev klar tills han blev 16 och då tog risto traktor kort risto tyckte att det var det bästa han någonsin gjort han känner sig fri. Han tänkte på att han ville flytta hemifrån och då köpte han ett hus och han trivdes toppen. Risto tänkte på att nu när han inte bor hos nån så behöver man tjäna pengar. Ristos kusins pappa jobbade på sågvärket i paleto och risto åkte dit på besök och han började sedan jobba där. Idag är risto 60 år gamal och har jobbat på samma jobb sedan dess och bott i samma hus och han börjar tröttna på det livet han vill jobba som det som han drömmde om när han var 14 han vill bli sjukvårdare och tjäna bättre pengar och köpa ett nytt hus han vill leva livet innan han går i pension. Risto har fått jätte många vänner och det är det bästa han vet men vissa får passa sig för han blir lätt arg men är väldigt omtänksam. Det som är så kul tycker risto det är att han och hans bästa vän sigge har samma intressen av att hjälpa folk och träffa nya ansikten och skruva i garaget med bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem så jag kan höja min rp nivå så att jag kan hjälpa via sjukvård eller laga bilar så att folk inte ska behöva slänga bilar på vägen överallt och göra så att andra som rpar vill stanna kvar och tipsa andra om unive så att servern blir större bättre rp och roligare rp än nu jag älskar unive och gör allt för att folk ska gilla unive ännumera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra rp och hjälpa folk i nöden och göra så att allmänheten kan känna sig trygg och få vård och vill ochså kunna hjälpa folk med bilar så att det inte står trasiga bilar på gatan överallt och jag vill helt änkelt göra servern bättre med det som jag kan göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att att man spelar för att båda parterna i ett scenario ska kunna vinna så att scenariot blir kul för båda parterna och inte för bara en part. det blir roligare för andra som rpar och det blir bättre rp på servern

Hur hittade du Unive? mina vänner rpade på unive och jag ville testa och jag tycker att det är en bra server och jag vill kunna känna att jag kan hjälpa serven nu så jag kan inte sluta.

Tillbaka