Nekad willepill | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepill

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199256791911/

Ditt Hex-ID: 11000014d476b67

Vad är din discord tagg? willepille#3228

Vem var det som bannade dig? Jacob

Hur lång tid var din ban? 24h och det är 6 kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vhkemf Anledning: lall Går ut om: 0 dagar 6 timmar 32 minuter Placerad av: ~ Jacob ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning en snubbe tog min bil på torget sen krokade han sönder den sen gick jag och pratade med han och så slog han mig och då slog jag tillbaka sen gick jag till min bil sen blev jag bannad för lall fast jag inte lallade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bil till torget sen var det en snubbe som sa till mig vänta hoppa ut jag kanske känner dig men jag hoppade inte ut å då åkte jag iväg och då cyklade han framför bilen och jag råkade köra över han och då hoppade jag ut och då tog han min bil och körde sönder den och sen gick jag och pratade med han sen slog han mig och jag slog tillbaka och sen försvan han och då gick jag till min krokade bil och sen blev jag bannad för lall fast jag inte lallade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker att det är felaktig för jag har inte gjort något fel min karaktär är en gammal gubbe som har skrovlig röst om det kan vara det som den som bannade mig tyckte var lall

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad förut när jag drog vapen på piren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strunta i att rpa i scenariot om att en snubbe tog min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag vet inte riktigt vad jag ska lära mig av dethär jag anser själv att jag inte lallar jag rpade bara i scenariot om att en snubbe tog min bil och krokade den och började slå mig och jag slog tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? nej jag har berättat exakt vad som hände och jag har inte gjort något fel jag blev bannad igår kl21 och årkade inte bry mig nu vill jag rpa igen och blir lite fustrerad på att man inte kan rpa i scenarion utan att bli bannad

Senast ändrad:
Nekad, du slog inte bara han utan du misshandla han sen slog du en annan person också, du får vänta ut din ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka