Inaktuell willepill | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willepill

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter wille erixon

Ditt discordnamn: jag heter LusseBulle #0148 på discord

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag känner att jag vill bli en del av servern, jag har rpat på unive i 2 år nu. unive var den första servern jag rpade på och jag ha rkänt mig hemma sedan dess, jag har nydligen blivit servervakt och jag är nöjde med det men jag känner att jag vill kunna hjälpa servern mer och kunna vet att jag gör skillnad. jag vill bli staff för att jag har mycket tid på dagarna och nätterna och är en väldigt nyfiken person som gillar att träffa folk och jag är även bra på att prata och bemöta folk bra och ge ett bra intryck, jag har lätt för att träffa vänner och jag är inte lättkränkt och tar inte åt mig och känner att staff kan passa mig bra. jag har varit staff på små servrar som mina polare har ägt förut och derför kan jag många komands och kan rätt så mycket om staff men jag känner att det hade varit roligare att vara staff på en stor server där man kan göra skillnad men som sagt jag har rpat på unive sedan 2021 och känner att jag vill bli något på servern och verkligen kunna hjälpa till.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara aktiv runt 12/7 alltså tolv timmar varje dag men ibland kan det bli längre jag är aktiv varje dag och går in på servern mellan 12:00/15:00 och är sedan aktiv tills 01:00/03:00 varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? jag har som sagt rpat på unive sedan 2021 och jag började för nästan prick två år sedan nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har som sagt varit staff på andra små servar förut men känner att unive är den enda servern som passar mig och jag kännmer mig hemma. jag är just nu servervakt så jag har erfarenheter och jag kan alla komands

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka