Nekad willePHS | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willePHS

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Monky.good4U

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Jack svensson jag är 24 år, När jag va liten så hände det en sak det var att min pappa dog i en trafik olycka. det var en söndag då pappa sa att han ska till jobbet för att han va polis men under kvällen så hörde vi på radion att det har varigt en stor trafik olycka då sa dom att det var en polis och en busschaufför som har krokat efter några sekunder ska dom va polisen hätta det var vår pappa. så jag tänker fortfarande på vår pappa så jag är ledsen då och då. Efter den här trafik olyckan vill jag Jack svensson ta över pappas roll som polis. jag har läst på mycket om polis och efter att min pappa va polis så sa han mycket inom polisyrket

Vad kan du bidra med till serverns RP? omtänksam på ett bra sätt, snäll, hjälpsam om allt och Samar betar bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är när man inte ska bli arg ifall någon vinner ett pris eller scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har gjort det men det var ett tag sen kan dom när jag spelar för då kommer jag i gång med rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på flera andra stora rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldig trevlig ingame och vart som hälst

Nekad.
Anledning:
Utveckla svaret på frågorna "Vad kan du bidra med till serverns RP?", "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" och "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka