Accepterad willemanone | Ansökan till Servervakt [AQUEN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willemanone

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William aalto kallunki

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Vad heter du på discord? Waek #0230

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:14-22:00
Tisdag:15-22:00
Onsdag:15-22:00
Torsdag:14-22:00
Fredag:15-24:00
Lördag:10:00-24:00
Söndag: 11-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om ja skulle kunna bli servervakt så skulle jag kunna hjälpa unive igenom att hålla ordning och reda på servern!. Och så kan ja finnas Sims röd när det är kaos för alla trainee när dom har andra saker och göra kan ja kicka dom som gör saker som är emot reglerna som t.ex lallar och bryter mot regler som är oskrivna som gå före i kön och så. Sen när ja svbannar någon och kickar så skoter jag såklart en anledning varför ja kicka eller bannar han så han lär sig av sitt misstag och så kommer han inte göra det igen!. Sen så brukar ja åka runt på platser där det då är mycket folk och så om ja ser att någon lallar eller bryter mot regler så ger ja dom först en warning om dom inte lider den så blir det kick eller avband ja för anpassa det om det är något dåligt han gör så blir det svban eller så de bara blir en kick om de inte är så stort

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag vill kunna hjälpa alla Mods och trainees så dom inte behöver bli uptagna av sånna små grejer som lallare och sånt då vill ja hållare kunna hjälpa till så mods och trainees inte behöver få massor av onödiga reports när dom redan har mycket jobb att göra. Och sen så är det mycket folk som pratar oocmpch då kan ja warna dom sen kicka eller svbanna om de är lite grovare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? .FöreJag vet själv att ja kan bidra med att kunna kicka och svbanna folk och kunna dva bilar som står opassande och göra hela servern allmänt bättre när folk lär sig av sina kicks eller banns. Om jag någon gång ska kicka så ska jag först av allt försäkra och kolla så att det var hen och att det blir en kick så att ja inte kickar i onödan!.

Varför ska just du bli servervakt? Ja vill bli sv för att ja vill kunna hjälpa denna servern så att den blir helt perfekt!. Jag vill kunna kicka folk som gör fel det kommer hända många gånger för jag är online på denna server välldigt ofta!. Men de som bryter mot reglerna hela tiden vill ja inte kunna stanna kvar på servern för det är inte kul t.ex om någon går före i kön när flertal personer är där och väntar då förtjänar han en kick!. Ja skulle kunna vara en riktigt bra servervakt som är online ofta och som kan mycket om rå och vet när det är en kick och inte och så har man mycket koll på spelarna

Varför vill du bli servervakt? För att ja vill kunnahjälpa modsen och trainee så dom slipper få så mycket saker om lall och sånt som bara är onödigt så kan vi alla som är servervakter kicka eller banna dom så dom slipper få massor va onödigt. Sen vill ja kunna hjälpa denna servern så den blir bättre sen kanske ja lär spelarna när dom får en kick t.ex så lär dom sig förhoppningsvis av sina misstag

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja kan väldigt många olika som t.ex /toggleid /svban id anledning /kick id anledning /dv /togglename / freeze sen deras id

Är du whitelistad på serven? Är whitelist och Krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 3 gånger har blivit bannad för dsync en gång men det hade ja klipp på sen så slog ja ner en kille från min husbil men det var förlängde sen och sen så råka ja skriva en Krim grej i twitter sen har ja blivit kickad typ 4 gånger för typ lapp på rutan och sånt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka