Nekad willemanone | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willemanone

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? willliam aalto kallunki

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Vad heter du på discord? kletuz#0230

Ditt Hex-ID 11000014256dfc6

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs nej ja äger inte en ped för tilfället

Vilken ped ansöker du för? https://docs.fivem.net/peds/a_m_m_farmer_01.webp

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. min karaktär kommer ifrån en liten by i småland han heter adam lind han va en epa raggare när han var liten. nu är han en ganska fattig bonde som är ganska trött på de flesta och så!. han har växt upp i en fattig familj och nu hart han flyttat till denna staden för några månader sen!. en ped skulle blidra med bättre rp till mig pga de kommer bli mer scenarion när ja rp:ar som bonde och så blir det bättre rp för mig för att de kommer antagligen bli mer scenarion och då lär ja mig mer om rp och sen så kan jag lära ut rp till andr. sen så kommer ju min karaktär ifrån dalarna och han har en liten dialekt.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? min rp kommer bli bättre när ja har scenarion i bondlivet och sen så har ja en annan slags av rp för att ja brukar åka runt i bond bilar och så har min karaktär kvar lite skrot epor från adams unga dagar. sen så kan adam bli lite upphätsad pga folk kan snacka skit om vissa och så och de gilar inte adam adam är en trevlig bonde

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? för att ja vill förbättra min karaktär och få bättre scenarion och kunna visa upp min karaktär mer att de ser ut som att man är en bonde åkså

Vad är dina mål med en ped karaktär? att kunna visa att min karaktär är en bonde för han har inte kunnat visa det så bra och att ja ska få bättre rp nivå av alla scenarion!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka