Accepterad willeman | Ansökan till Servervakt [Borzy] [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WIBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
655
Reaction score
235
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? W!BØ#0959

Ange ditt födelsedatum 7 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån: 16:00 - 21:00 Tis: 16:00 - 21:00 Ons: 16:00 - 17:30 (Träning) 20:00 - 21:00 Tor: 16:00 - 17:30 (Träning) 20:00 - 21:00
Fre: 16:00 - 21:00 Lör: 10:00 - 19:00 Sön: 10:00 - 19:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan den 12 september 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har verkligen ingen aning om hur jag lägger in bilden men det står när jag skriver /bantotal att jag har blivit bannan 2 gånger men den ena gjorde jag en ban överklagan på som blev accepterad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt innebär att man bär ett hyfsat ansvar på vad som händer inne på servern. Det man ofta brukar göra är att avlasta Staff teamet, men samtidigt göra ett professionellt och bra jobb inne på servern. Om man är en servervakt måste man göra professionella bedömningar och beslut och det är också viktigt att man tänker efter varje kick man gör. Kortfattat så är en servervakt en vakt som håller koll på vad som händer på servern och i omgivningen på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt inne på servern för att kunna hjälpa till så mycket som möjligt här med servern så att det inte är så tramsigt och lalligt och kunna göra Unive till ett bättre server och bättre Community. Jag har alltid velat hjälpa till med att få bort personer som inte beter sig bra och göra mitt bästa för att få bort alla lallare och folk som inte bryr sig på servern som är helt oacceptabelt. Jag vill sätta stop för allt trams och kommer verkligen försöka mitt bästa att sätta stopp på detta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är t.ex. om du kickar en person för t.ex. powegaming eller liknande och inser sedan att det är din kompis och väljer då att inte kicka eller banna personen. Det kan också vara att revieva dig själv eller en kompis utan någon anledning alls och bara revvar när ni dör och inte rpar på att ni är medvetslösa utan bara revvar utan anledning.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka