Accepterad willek | Whitelist ansökning [Bengt/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Vad är ditt namn i verkligheten? Willgot

Vad är ditt discord namn? Wakke#1666

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Victor Sundberg är 27 år gammal han gillar att träna och har stort intresse för bilar. Hans mål i denna stad är att kunna leva ett bra liv. För hans uppväxt har inte varit så rolig. Victor är väldigt omtänksam, Bryr sig väldigt mycket om andra folk. Han bryr sig nästan men om sina vänner en han själv. Uppväxt, Född i stockholm. Han levde faktiskt ett bra liv hans pappa var polis och hans mamma var polis. Men det roliga tog slut när Victor var ungefär 10 år gammal då hans pappa var med om en bilkrock och dog senare av sina skador. Hans mamma var också svårt skadad. När Victor var ungefär 14 år så gick hans mamma bort. Efter det så var hans största dröm som vuxen att bli polis. Och han låg även bara i sin säng och grät. Han gjorde inget annat. Idag är hans största dröm att gå med i ett kriminellt gäng eller på något sätt vara kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli wl för att, Jag kan bidra med långa/roliga scenarion. Och jag vill jätte hjärna få en ny chans att spela på multi.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle hjärna vilja bli wl på denna server för att jag har som sagt mycket tidigare erfarenheter inom wl rp. Där folk tar rp på allvar. Då jag själv tycker att jag är bättre än vissa andra på att rpa. Och jag vill jätte hjärna ha en server där det är seriösa folk som tar rp på allvar.

Hur många timmar har du på FiveM? 970 Ungefär.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden för en kompis tipsade om denna server att den var bra så jag gick in och. Försöker skaffa wl direkt. För att kunna jobba. Och kunna göra saker för att jag insåg direkt att man måste ha wl för nästan allt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivit bannad här 2 gånger tror jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på något annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka