Nekad willek | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Användarnamn: willek

Vad ska gänget heta? Los Zetas

Vad heter du i verkligheten? willgot

Ditt födelsedatum: 17 Februari 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne nästan hela tiden förutom när jag är i skolan.

Hur många timmar har du på Fivem? 854

Berätta om din karaktär: Victor Sundberg är 27 år gammal. Han har stort intresse för bilar. Hans mål i denna stad är att kunna leva ett bra liv med mat på bordet för hans barndom har inte varit så rolig. Victor är också väldigt omtänksam. Så han bryr sig väldigt mycket om andra folk + att han är ambitiös. Och redo för nya uppgifter att göra. Då kan jag berätta om Victors Uppväxt, Född i Linköping. han levde dock ett ganska bra och roligt liv hans pappa var polis och hans mamma var sjukvårdare. Men det bra och roliga tog slut när Victor var 10 år gammal då hans pappa var med om en bilkrock + att hans mamma var svårt skadad. Men när Victor var 19 år gammal så gick hans mamma bort. Efter det så låg han bara i sin säng och han var inte med någon han låg bara där och grät. Idag är hans dröm att kunna leva ett bra liv med mat på bordet. Och hans största dröm är att vara Boss/Ledare över ett kriminellt gäng.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag tycker själv att jag är lite bättre steget före vissa andra på just Multi. Jag skulle även inte ta in folk från Dc eller något liknande. Utan jag gör det för att Adam Ska kunna leva ett bra liv och dom som även är med vi gänget ska trivas bra och få flera vänner och hänga tsm. Och för som sagt skapa långa och roliga scenarion.

Har du några med dig från start med gänget? jag har 1 som är med från start som kommer vara Viceboss.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Detta gäng altså Los Zetas ska ligga ganska Lowkey vi ska inte visa oss så mycket i staden så att andra folk ser vad vi håller på med. När vi ska handla saker av folk så är vi väldigt försiktiga så att vi inte får något problem inom gänget. Som sagt vi ska ligga ganska Lowkey vi tänker mer att vi ska gömma oss i från staden så att vårt namn inte ska vara så stort i staden.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit med i många gäng i andra städer men även på multi en gång.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? som boss ska man hålla koll på att alla medlemmar så att dom gör rätt. Och vad jag säger till dom. + Att jag ska kunna hålla koll på deras Rp nivå. Så att jag inte tar in någon som inte är så bra på Rp. Desutom kommer jag fråga massor frågor så att jag är säker på att dom har en bra rp nivå.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag tror att gänget kommer ge tips till andra gäng och personer. Vårt gäng skapas inte för att skjuta, döda. kidnappa, eller liknande saker vi är här för att skapa och göra långa och roliga scenarion av det. För det är bara tråkigt när andra folk kommer och förstör.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett kriminellt scenario inte bara var att man åker runt och skjuter på varandra det ska. Det finns massor av olika scenarion men det här skulle vara kul. Säg att vi har gäng krig med några andra då vill jag inte bara att man ska börja smattra med vapen. Jag tycker att man ska råna eller fånga in dom andras för att då blir det ett långt krig och att det inte tar slut direkt. Så jag tycker om långa scenarion t.ex gäng krig. Eller något liknande. Som är långt och roligt att Rpa.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Först så kommer jag sätta alla som springisar. För att jag ska kunna se deras Rp nivå + att se om dem är rätt folk för ett kriminellt gang. Och jag kommer även fråga lite ooc frågor så jag ser deras Rp nivå + att jag ser hur gammal personen är. För jag vill ju inte anställa någon som kanske är typ 10 år eller a mindre årig.

Hur hanterar du kritik? Tar all kritik. Med kritik utvecklas man. Jag tycker bara att det är bra att folk säger till när det är något dom vill att jag ska ändra på så gör jag det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja enkelt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka