Nekad willek | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Användarnamn: willek

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Willgot

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 935 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att denna arbetsroll passar perfekt för mig då jag är väldigt bra på att styra upp roliga, långa fester där folk har det allmänt roligt. Jag är dessutom en väldigt ambitiös och driftig person av mig, jag har alltid sedan barnsben velat äga en egen klubb därför är detta en så stor grej för mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat som bartender på Monkey Club, bartender är dock inte något som jag tycker varit så kul utan mer långtråkigt. Natt Klubbs ägare är dock något som jag har fastnat vid, tror att det skulle riktigt spännande och roligt att bli.

Berskiv din karaktär? Victor är 27 år gammal han gillar att träna och har stort intresse för bilar. Hans mål i denna stad är att kunna leva ett bra liv. För hans uppväxt har inte varit så rolig. Victor är väldigt omtänksam, Bryr sig väldigt mycket om andra folk. Han bryr sig nästan men om sina vänner en han själv. Uppväxt, Född i Stockholm. Han levde faktiskt ett bra liv hans pappa var polis och hans mamma var polis. Men det roliga tog slut när Victor var ungefär 10 år gammal då hans pappa var med om en bilkrock och dog senare av sina skador. Hans mamma var också svårt skadad. När Victor var ungefär 14 år så gick hans mamma bort. Efter det så var hans största dröm som vuxen att bli polis. Och han låg även bara i sin säng och grät. Han gjorde inget annat. Idag är Victors största dröm är att äga en egen nattklubb.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne nästan hela tiden förutom när jag är i skolan.
på helger spelar jag typ från 10:00-02:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka