Nekad willek | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wegge

Vad är din discord tagg? Wegge#1666

Vem var det som bannade dig? Vet tyvärr inte. Stog ej när jag blev bannad.

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combatlogging ~

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte. Jag var bannad idag när jag kom in på multistaden. Igår kl 03:00 så inte bannad då hände det även ett scenario. Och jag tror att det är det scenariot som har gjort att jag blev bannad. Men jag vet inte riktigt varför. Och när man är död så ska man ju vänta 10 min. För att kunna respawna. Och gjorde jag och då var scenariot slut. Men staffs kanske inte visste det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej jag var bannad när jag kom in idag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban Eftersom att jag själv vet ej vad jag har gjort för fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban kunde jag inte ta lärdom av något. Eftersom att det var ett misstag.
Jag kommer ej ihåg så mycket från mina andra banns tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte eftersom att jag var bannad när jag kom in idag på multi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Svar: nej eftersom att jag inte ens vet själv vad jag har gjort. Om det är så att jag har gjort fel så skulle jag jätte jätte hjärna vilja ha en ny chans att spela på multi.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka