Accepterad willek | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Användarnamn: willek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: W1lleK

Vad är din discord tagg? W1lleK#1666

Vem var det som bannade dig? Gubben

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powegaming. ~^1Gubben..

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig just för att jag Powergame a då jag råkade köra på en liten kon. Som gjorde så att jag flög upp i luften. När jag hade landat med bilen så försökte jag sakta ner men han inte för att en Staff skrev kom support omgående så vart bannad direkt så han inte sakta ner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan så skulle vi åka och köpa skott men som sagt på vägen så kom det en kon som gjorde att vi flög upp i luften.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig tycker bara att staffen hade kunnat ta in mig i support och snacka och sen banna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban kunde jag inte riktigt ta lärdom av något eftersom att det var ett misstag.<
Jag kommer inte ihåg från denna ban mer än att jag vet att det var jag som gjorde ett fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? eftersom att det var ett misstag så kunde jag tyvärr inte gjort något mer än att kanske kört lite saktare. Så att jag inte skulle ha flugit med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man absolut inte ska köra för snabbt på motorvägen för som sagt det här kan hända.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka