Nekad willek | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Användarnamn: willek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Sh0Tz

Vad är din discord tagg? W1lleK#1666

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~^8Ax3l

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att Staffs valde att banna mig för att jag och en polare rånade två killar utanför en klädaffär. Jag inser själv vilket misstag jag har gjort. Jag ångrar väldigt mycket att jag gjorde det vill jätte gärna få en ny chans att spela på multi. Detta kommer aldrig hända igen och då menar jag aldrig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan så skulle vi råna två stycken killar som vi känner igen sen tidigare. Då dom har varit kaxiga och hållt på med oss. Så vi började råna. Efter inser jag mitt fel, jag förstår att man inte ska råna eller något liknande i stan på allmänna platser.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban på grund ut av att vi gjorde ett stort misstag som vi har insett så nästa gång så ska jag tänka till extra noga så att detta inte uppstår igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban kunde jag inte direkt ta lärdom av något eftersom att det var ett misstag.
Tyvärr kommer jag inte direkt i håg från denna ban mer än att det var inget misstag utan det var ett fel jag hade gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat gjort annorlunda nu och backa tillbaka så skulle jag skitit i att råna tänkte inte så mycket på det då eftersom att vi kände igen personerna sen innan. Då dom som sagt hade varit kaxiga sen innan då vi rånade dom. Men jag har verkligen insätt mitt fel det kommer absolute aldrig hända igen vill jätte hjärna få en till chans att spela på multi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska råna på allmänna platser oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka