Accepterad willek | Ban överklagan [JONTE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wille013

Vad är din discord tagg? wille013#1666

Vem var det som bannade dig? Zaki

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combatlogging ~Zaki.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffs valde att banna mig för att mitt spel kraschade. När vi skulle sälja ett vapen. Och då jag spawnade torget vilket jag vet är fel. När man är i ett scenario. Men som sagt visste inte något, Åkte bara i en bil så kunde inte veta något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan så skulle vi åka till vårt gäng hus. Där skulle vi sälja ett vapen. Till en kille, Men grejen var att jag inte visste det förens jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tyckte att det var en felaktig ban eftersom att mitt spel kraschade som sagt. Och jag visste inte heller vad vi skulle göra, Så spawnade torget. Och staffs tog det som combatlogg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban kunde jag tyvärr inte ta lärdom av eftersom att det var ett misstag.
min andra ban var också ett misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att mitt spel kraschade och att jag inte visste något förens jag blev bannad (Nej)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att mitt spel kraschade och att jag inte visste något förens jag blev bannad (Nej)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka