Nekad willek | Ban överklagan [bennyb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Användarnamn: willek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: W1lleK

Vad är din discord tagg? willek#1666

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permanent avstängd för :RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att STAFFS valde att banna mig för att jag slog ner någon. Men från första början så var det ju en annan som slog mig och jag skulle slå tillbaka. Och då var det en annan precis där så då råkade jag slå honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan så skulle vi hämta en kille vid torget och när jag var där så slog han mig en gång och jag slog tillbaka. Och när jag slog så dog han på ett slag och det var en annan där också som var precis där och jag råkade slå/döda honom och.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban men alltså jag råkade. Döda någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså ja jag hade kunnat det men som sagt jag råkade ju slå/döda en kille.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer försöka att tänka mig för mer så att jag inte råkar döda fler folk.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad! Be inte en staff läsa din ban överklagan igen. Låser och Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka