Nekad willek | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418812315

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wegge

Vad är din discord tagg? willek#1666

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Combatlogging ~

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte. Jag var bannad idag när jag kom in på multistaden. Igår kl 03:00 så inte bannad då hände det även ett scenario. Och jag tror att det är det scenariot som har gjort att jag blev bannad. Men jag vet inte riktigt varför. Och när man är död så ska man ju vänta 10 min. För att kunna respawna. Och gjorde jag och då var scenariot slut. Men staffs kanske inte visste det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet ej jag var bannad när jag kom in idag. På multi. Skulle jätte hjärna vilja veta varför jag är bannad också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt vet jag inte vad jag har gjort för fel, Så jag vet inte riktigt. Men jag tycker att det är felaktig ban eftersom att jag inte ens vet varför jag är bannad, eftersom att jag bara va det när jag kom in idag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tyvärr så kommer jag inte ihåg så mycket från mina bans. Så tyvärr har jag inte det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom att jag inte vet själv om jag har gjort fel eller inte. Så svar: nej.
Skulle även vilja veta varför jag är bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom att jag tyvärr inte vet själv varför jag är bannad så har jag tyvärr inte lärt mig något.

Har du läst våra regler? Ja

+rep Du ska ju egentligen inte hoppa in i ett scenario efter du dog pga NLR. Det är därför du blev bannad. Men om du aldrig gjorde det ser jag inget problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka