Nekad Willejonta | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willejonta

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Jontenator

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Berätta om din karaktär. 1999 föddes Markus Nyman föddes i ett fattigt område i fattigt område i Göteborg. Hela hans barndom tänkte han t.ex. "Vad ska jag göra med mitt liv". Han har gillat bilar i hela sitt liv. Han önskade att en dag skulle han skulle vara bil försäljare och betala sina föräldrar för allt dem gjort honom. När han var 14 och var i skolan så knackade polisen på i klassrummet. Polisen frågade efter namnet Markus Nyman. Han blev väldigt förvånad för han hade inte gjort något. Han var liksom bara en fattig kille från Göteborg. Dem tog Markus till ett grupp rum där dem gav han ett papper. På pappret stod det arv från Camilla Nyman och Fredrik Nyman. Då förstod han att han inte hade några föräldrar mer. Det var inte förrens efterlunch första tåren kom. Innan hade han bara varit stressad och fattade inget. Åren gick och han flyttades från olika fosterhem tills han fyllde 18. Då tänkte han "Jag måste ta tag i mitt liv om jag fortsätter såhär kommer jag sluta på gatan". Han gjorde små jobb som han fick någon pengar till mat osv. Han försökte att hitta jobb som bilförsäljare. Men då gick allt söder ut ingen ville anställa Markus men han förstod inte varför. Men han sa som hans pappa sa "Mörkret är inte oändligt ljuset finns någon stans där ute ge bara inte upp". Han gick in på ett bibliotek och tänkte "Med dem pengarna jag fick från arvet kanske jag kan flytta här ifrån". Han hittade ett flyg till Unive som passade hans budget då han hade pengar över så han har råd med mat. Han bestämde sig för att ta flyget dit. Och nu får man se hur hans framtid blir i Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bättre RP och bidra med fler spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna ska kunna vinna. detta gör ett roligare scenario för båddda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Sunt förnuft innebär att man spelar som om man spelade i verkligheten tex man ska inte alltid köra ifrån polisen om man inte har något att dölja. VDM innebär att man använder sitt fordon som vapen mot andra. RDM innebär att man dödar någon från ingenstans utan grundläggande syfte.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag jag har 747 tim på 5m

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? näää

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit muntlig intervjun på 48timmar.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka