Willejonta | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willejonta

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893740685/

Ditt Hex-ID: 110000137a3b28d

Vad är din discord tagg? Gort#1556

Vem var det som bannade dig? Det står inte det står endast "you have been banned from this guild"

Hur lång tid var din ban? Den är nog permanent då jag inte har kunnat komma in på det på ca 1-1 och ett halvt år.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You have been banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen anledning då jag bara blev bannad då jag ej hade gjort något fel och var ny till servern så jag har ingen aning vad kag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade bara varit på bilfirman och snackat me han som äger bilfirman då tror hans namn var benjamin eller något i den stilen. Efter jag hade snackat me honom i typ 40 minuter logga jag ut för dagen och sedan nästa dag var jag bannad från både Discord och fivem servern. JAg tror att det var Erat Anti Cheat för jag hade en text där det stog "Det var inte alla som fick en sko i huvudet det var mer du" eller något sånt och då tror jag att jag blev bannad från dcn också!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban utav erat Anti Cheat då jag har aldrig fuskat på ett spel och kommer inte göra det.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt då jag inte vet vad jag har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom jag inte vet vad jag har gjort för fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hittar ingen ban på din dc du skrev där.

Jag stänger tråden, prova gå in genom mobilnätet eller ta reda på vilket konto det kan vara som är på ditt internet avstängt då.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka