Accepterad willehed | Ban Överklagan [Nobbolo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

niketech1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009849742/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8f618e

Vad är din discord tagg? Wille#6832

Vem var det som bannade dig? Nobbolo

Bild på banmeddelande: C44CF038-7138-409F-9F02-92B13C8CD825.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han ansåg att jag fearrp men jav håller inte med

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle plocka kokain blad och min vän väntade i hans bil sen kom de fram en kille till mig och frågade om jag hade vapen jag svarade att min vän hade ett vapen för jag trodde att han skulle bli lite rädd och inte råna mig, så jag forsatta plocka sen skulle jag lägga i allt i bilen som min vän satt i när jag gick ut från Bilen så hörde jag att dem hållde på att råna min vän ena killen stod och siktade ett vapen mot min vän och den andra killen rånade han och jag tänkte och trodde att dem hade fokus På min vän bara så jag fick en instinkt att börja springa, när jag sprang så hade han tydligen följt efter mig och sagt stanna vilket jag inte hörde och såg för jag ba en bit framför han, men sen fick jag ett skott i ryggen och dog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att de va en felaktig ban för han som bannade mig såg inte de hela från min synvinkel och mitt perspektiv, han trodde att jag såg killen som hade ett vapen jaga mig och att jag hörde han säga stanna vilket jag inge gjorde för jag kollade bara rakt fram
Och sprang för trodde dem inte såg mig och jag tänkte att dem bara hade fokus
På min
Vän eftersom jag sa att han hade ett vapen så tänkte att dem hade full koll på han så inte han drog sitt vapen, och det där scenariot hade kunnat hända i verkligheten eftersom jag trodde dem bara skulle rån min vän och jag stod en bit ifrån och fick bara en känsla att jag skulle springa för tänkte att jag skulle dö
Om jag stannade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm en gång för att jag körde på en
Kille

Piren och de jag jag lärt mig av de är att aldrig använda sitt fordon som vapen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna
På platsen men eftersom dem hade fokus på
Min vän och bara stod och riktade på han så tänkte jag att jag hade chansen att fly därifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag aldrig ska ta några onödiga risker men i just de scenariot så kändes de bara som en bättre idé, och jag hade nog agerat i verkligheten som jag gjorde i det här scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Tillbaka