Nekad willehed | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

niketech1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009849742/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e8f618e

Vad är din discord tagg? wille#6832

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde över en kille nere på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän körde runt i en bil på piren på parkeringen och då så var det några killar som körde rätt in i vår bil så vi hoppade ut och frågade hur de gick och då blev vi i en konflikt och sen så började en av killarna hoppa in i bilen och började försöka köra över oss så jag sprang till mitt garage och hämtade ut min bil för att hämta upp min vän så han inte skulle skada sig men då så hoppade en kille framför min bil så jag råkade köra över honom sen blev dem jätte sura och började slå på min bil och hotade med att dem skulle döda oss så jag körde på killen som hade ett vapen i handen för att skydda oss själva

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för att jag körde över honom för jag kände mig hotad och det var inte jag som garva det var min vän, och dem hade kört över oss innan så jag ville ge tillbaka sen körde jag därifrån och då blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad här några gånger och min lär dem är att inte göra om samma sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara kört därifrån men eftersom dem hade skadat min vän så körde jag på killen som hade ett vapen för jag kände mig hotat i den situationen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att jag inte ska använda min bil som ett vapen i framtiden, men tycker ändå att det var onödigt att bara ge mig en ban i 3 dagar när de inte bara vad ja som gjorde fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det.

Tillbaka