Accepterad WilleeV | Medlem ansökning [Vasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WilleeV

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1302gjo2148r96382j90va651s

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? WilleeV#5696

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hans Eriksson och han är 32 år gammal och han jobbar som elektriker. Han har gått på praktiska gymnasiet i Ystad och hade då praktik hos en elektriker. Han är väldigt ensam som person och inte har så många vänner. Han blev ensam efter att sin fru gick bort i en bilolycka efter detta hände så blev jag mer intresserad av bilar. Jag skulle bygga en bil med min pappa men under den tiden så gick han också bort tyvärr. Min mamma bodde själv och hade svårt med ekonomin, då ville jag ta det i mina händer och då började jag sälja saker på gatan för att få pengar till min mamma.
Hans är snäll med kan vara våldsam, han gillar inte heller att prata med så många personer samtidigt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att utveckla min RP och skaffa mig ett whitelist jobb som tex Mekonomen eller bli kriminell hade varit kul. Jag kommer att bidra med roliga och utvecklade scenarion för båda parterna. Jag vill även bygga upp min karaktär där jag kan ha ett whitelist jobb för att utveckla och komma längre i RP:andet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklad och seriös RP men även göra det roligt för båda parterna, om någon lallar eller gör regelbrott så kommer jag att raportera det till Staff teamet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt för båda parterna och inte endast för egen vinning.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka