Vidare till intervju willeboyysxss | Medlem ansökning (Heeblom)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willeboyysxss

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443572719/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? KevinBevin#9482

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karäkter är 19 år. han heter Abduallah Abba han har precis blivit utkastad från sitt hus efter föräldrarna hitta en massa pengar och hans hash som han höll på och sälja. först var det inga problem att bli utkastad för han hade en tjej som han kunde bo hos men nu har den tjejen gjort slut och nu måste han hitta något nytt ställe. han vågar inte sova hos sina kompisar eftersom dom är efterlysta och har massa droger hemma hos sig. han är uppväxt bra men uppväxt bara me fel personer föräldrarna gjorde allt för få honom o hålla sig borta från dom men inget fungerade. nu så bor han ute och jobbar i en klubb som vakt. han försöker få ett bättre jobb elle sälja droger men de e farlig nu o sälja och han vill itne själv. så nu bor han under en bro me en hemlös kompis som han hittade och dom har det väldigt roligt och blir bra kompisar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag kör min rp seriöst och jag älskar rp så finns ingen anledning jag skulle förstöra och jag vill kunna rpa allt jag kan och för göra det måste jag ha verifering så jag kan skriva i twitter och blocket o så och vill ha alla funktioner för att kunna rpa bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag är skit seriöst rp av mig och kan hoppas även att kunna söka chef och faktiskt starta ett eget företag och anlita folk för det är de jag älskar o göra och älskar seriös rp därför kommer jag köra all in

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man beöver varken vinna eller förlåra ett scenario alltså du ska inte dampa ifall du dör elle något det ska liksom va roligt för båda och båda ska göra ett roligt scenario så att det inte spelar roll vem det är som vinner

Hur hittade du Unive? genom vän :) och även youtube körde mycket på servern för o sen slutade ja spela helt med allt men nu är jag tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka