Nekad willearevesved | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willearevesved

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gggv-dqwj/DPWNCHVD

Vad är ditt namn i verkligheten? wilton

Vad är ditt discord namn? wilton#4441

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär wille arvesved är född 2000-11-10 och är 50% Cypriot och reser varenda år till Cypern. Han är 20 år nu och om 2 månader är han där med 21 år gammal. Min karaktär är född i tygel sjö som ligger i Malmö och är oftast på gott humör. Han vill lära sig. På hans fritid brukar han köra Tennis 6 till 7 timmar i veckan i 7 år. Han har alltid haft intresse för bilar enda sen han var 5. Audi är hans favorit bilmärke och älskar deras bilar och hade gärnat velat jobba med bilar. För han har mycket erfarenhet med bilar ända sen han vart liten pojk. Det som han gillade lika mycket som bilar är att hjälpa folk i nöden när det som mest behövs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en server som väckt intresse för mig och tack vare servern så har jag blivit mer intresserad av just RP. Så varför inte försöka bli medlem och spela på servern på heltid och köra seriöst. Jag kommer bidra med roliga och spännande scener och ha kul och hjälpa servern att växa såklart!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är sverige största, bästa och mest seriösa rp server med bra staff och trevligt och bra community. Den är realistisk, bra kodad och det finns en väldigt bred spelarbas, alla tar det seriöst och är schyssta.

Hur hittade du Unive? Min lillebrorsa har snackat om dendär youtubern vid namnet Cosmo_bt och jag har börjat kolla på honom och det verkade roligt så jag var sugen på att prova på det för mig själv! Har även sett en hel del RP på twitch och tiktok!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hitta ett stabilt jobb som kanske kan vara farligt men roligt och att skaffa ett stort fint hem oavsett vad man måste göra för det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt, men också se till så att andra har roligt. Sprida en go känsla och gemenskap.
Men också att utveckla min karaktär, eller karaktärer, då det antagligen blir en till så småning om. Och på just Glenn hade jag velat testa på polisyrket.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt, spelade lite på andra servrar men hittade inga seriösa och bra servar så är inte aktiv på någon, men jag vet hur man rpar rätt!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Fattar att det e er fritid.

Nekad, skickar fler än 1 ansökan om dag.
Vänta 24h innan du skickar in en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka