Accepterad wille_vene | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille_vene

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wile

Vad är ditt discord namn? wille_vene

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2009

Berätta om din karaktär.
min karaktär heter Leif Svensson han är 24 år gammal och han gillar att skruva och vara med vänner och familj han har tidigare varit mekaniker i en annan stad men han ville hitta på något nytt. Han är väldigt snäll och omtänksam men även väldigt arbetsvillig han letar efter att hitta nya vänner och ha så roligt de bara går. Lars har alltid velat testa på något nytt men inte kunnat på grund av sin skyglighet men nu har han valt att öppna upp sig å bli den riktiga Lars han har ett riktigt stort intresse för att skruva och hålla på med motorer. Han har jagat mycket med sin far men även fiskat en hel del han gillar naturen mycket. Han har inte det svårt för att få ingång en bil eller två som stått i flera år de är hans hobby. Han kan vara lite skraj av sig och rädd om andra men de är på grund av hans personlighet som är fantastisk. vid tidigare jobb erfarenheter så har han varit städerska och kock men tyckte de var bedrövligt tråkigt så han sökte till fordons mekaniker och började jobba där men sedan började han jobba på en lackerings firma

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rp genom att hjälpa andra genom min rp att utvecklas, till exempel skapa roliga scenarion eller bra rp generellt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan låta motpartner vinna ett scenario ibland också , t ex som polisen att kanske låta de ta fast en istället för att man alltid ska vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? suntförnuft, c logg, failrp fear rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aaa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? no

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka