Nekad wille_p | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille_p

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197961206872/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Pettersson

Vad är ditt discord namn? wille_p#6990

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Pettersson och är 18 år gammal. när han föddes så sa hans farsa att det inte var hans son och hans morsa börja gråta för att hon visste att det var hans son. efter 2 år så började de misshandla varandra och bråka hela tiden. hans föräldrar skiljde sig och blev alkoholister/ droger. William har inte haft sån bra uppväxt eftersom hans föräldrar har varit alkoholister. när William blev större så ville han bli bil mekaniker eller något som handlar om bilar. Han har levt ett deprimerad liv och nu så har han börjat ta tag i det för att göra det bästa för sin framtida familj och sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag är väldigt aktiv och jag kommer bidra med många bra saker som t.ex att försöka hjälpa folk som verkligen behöver hjälp och jobba mycket för att ha roligt och kunna tjäna mina pengar genom att jobba hårt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad på den här servern för jag och min kompis spelar väldigt mycket på den just nu och jag vill skaffa pengar lite lättare och jag vill bli mekaniker eller jobba som något annat en postnord och så kan jag göra så folk har roligt på servern så gott jag kan.

Hur hittade du Unive? Min kompis Wille sa att jag skulle köra den för den var en av dem mer större servrarna. Men jag hade redan kört den 1 gång innan men när jag och min kompis körde till sammans blev det ännu roligare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att försöka höja rp nivån på min karaktär och försöka skaffa vettigare jobb än postnord. försöka bli chef och försöka fixa så att det går bättre och så att det blir roligare för företaget

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu så spelar jag inte på nån annan server för att UNIVE är den roligaste servern att spela på just nu
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top