Nekad wille_p | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille_p

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961206872/

Ditt Hex-ID: 1100001000e5c58

Vad är din discord tagg? wille_p#6990

Vem var det som bannade dig? Anders

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~^4Anders. Återstår: 9 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag antar att de banna mig för att jag körde lite väl fort och att jag ¨cop baitade¨ fast att jag inte ens såg polisen. jag älskar unive och det underbara communityt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle test köra våra nya motorcyklar så vi skulle dra till östra motorvägen sen så svängde vi vänster för vi skulle dra mot motorvägen och då så började vi dra på utan att vi märkte att det stod en polis precis där vid och kollade på oss men iallafall så började vi dra på och anders spectatade oss och gjorde så att min vän flög av motorcykeln och dog så jag vände runt och tutade på en polis som kom och då var det den polisen som vi inte såg sen så blev båda vi bannade efter det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag ångrar att jag ens köpte motorcykeln för att den gick för fort. jag tycker att det är ett jätte bra community och vill verkligen fortsätta köra på servern. jag känner att det var fel av mig att köra så som jag gjorde och jag fattar verkligen varför ni banna mig men snälla jag vill bara kunna köra på servern snart igen för jag tycker att det är en jätte rolig server att spela på med bra community.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag körde med snöskoter när det inte var snö ute på marken och jag har lärt mig att det gör man inte i verkligheten

jag sladdade runt inne på mekonomens verkstad för jag hade tråkigt så jag kommer aldrig mer sladda runt inne på nån verkstad eller något igen

och jag har blivit bannad för att jag skrev ./me jag är död. och det var i början när jag var ny på servern så det har jag också lärt mig att jag verkligen inte ska göra.

och ja jag har lärt mig av dessa bans som jag har haft och jag ångrar varje sekund av det.
jag ångrar verkligen alla mina tidigare bans och har lärt mig väldigt mycket ifrån dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat köra mycket lagligare eller inte köpt motorcykeln så att jag inte skulle bli bannad och tänka mycket mer på sunförnuft men jag ångrar mig väldigt mycket och hoppas att jag kommer få kunna få komma tillbaka till servern och få en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att köra mycket mer suntförnuft och tänka mer på min körning och hur jag beter mig i trafiken. jag ångrar verkligen att jag körde så dåligt för jag gillar verkligen servern och jag vill verkligen spela på den så snart som möjligt för det är ett jätte bra community.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Hej,
jag har valt att neka din ban överklagan då jag anser att du begått ett grovt regelbrott samt var med i support ärendet då beslutet togs och ni ljög i support påstår min medarbetare.
Du är välkommen att komma tillbaka om 24/h och skriva en ny överklagan.
/Mvh Grakke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka