Nekad wille_kanskereal | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille_kanskereal

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156543716/

Ditt Hex-ID: 1100001474dc0e4

Vad är din discord tagg? wille_kanske

Vem var det som bannade dig? Complain

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag hade begått ett regelbrott som verkligen inte ska förekomma. Därför valde denna staff att banna mig vilket jag tycker var helt rätt utav honom och riktigt fel utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i skottlossning så dog jag och min vän så tryckte jag f3 och bar han när jag va död som man inte får då det räknas som bugg abuse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban och jag förstår till 100% om ni vill att jag skall sitta av min ban. jag vill tacka complain för att ni visade och hade sympati för mig. och jag ber verkligen om ursäkt för det jag gjorde. Förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte plocka upp han när jag va död bara låta han ligga där helt själv med

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ta upp döda kroppar samtidigt som du är död på det är mot reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka