Nekad Wille_kanske2 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klartgrabbbenskadiska

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198906365513/

Ditt Hex-ID: 110000138645649

Vad är din discord tagg? wille_kanske

Vem var det som bannade dig? Adaam

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror staffen valde eftersom att för att jag har gjort ett regel brott inom Unives regler och jag måste kunna följa dom men de gjorde jag inte och då valde staffen att banna mig och de är helt rätt utav staffen så att jag kan lära mig och inte göra om för de jag gjorde va jätte dumt utav mig och de kmr inte hända igen, regelbrottet va a

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till autoexperten och ville trimma min bil jag var där med 3 andra och jag ville bli klar snabbt så jag gick till bayley knight så bråkade mina vänner med delägaren på auto alltså juli3_ bayley knight då så jag stöttar ju mina brödrar ocg va med så bayley knight kallade mina vänner kaxiga ord så jag kallade henne busunge vet att det var fel av mig. jag har varit bannad i 1 månad nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den va ite fel det va jag som kallade henne hora de va mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig om mina tidigare bans har blviit bannad för powergaming och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha försökt lugna ner mina vänner genom att dra dom ifrån bråket det var verklligen inte nödvändigt av mig att kalla henne busunge kunde bara ha sagt sluta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte kalla tjener för hora/fula iord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka