Nekad Wille_kanske | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_kanske

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad heter du på discord? wille_kanske

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kan vara aktiv varge dag om jag inte ska iväg eller göra något med familjen
Mån-Fre 15:00-23:00
Lör-Sön 11:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1135197674291855462/1144921048186372148/image.png 3 gången va felaktig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppdrag/uppgift är att försöka hjälpa servern med små och stora problem och försöka förbättra serverns rpn-nivå. Servervaktens jobb är att stoppa skurkar och se till att folk följer reglerna och se till att det finns bra rp på servern och att ingen ska säga svart och folk ska bete sig på servern som kriminella och poliser och civila. Servitören kommer att se till att det finns några klubbor med mera. Du måste använda din perm på rätt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag känner att unive är en skit rolig och trevlig server, jag har spelat här ett tag men ibland känns det som att man behöver ha den dära hjälpande handen direkt och då känner jag att det skulle vara ett effektivt sätt för mig att hjälpa till med en sån lätt uppgift. Att hålla borta allt lallande som förkommer på piren som staffs inte hinner med, men självklart över allt inte bara på piren! Staffs har mycket att hålla koll på så att vara servervakt kommer inte förhindra min rp så det är en anledning till att jag söker till just servervakt!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
din polare e på torget och slås och vdm folk men du väljer att ej ta återgärder då han e din kompis så du väljer att ej göra nått, abuse e att dina perms ska unerlätta:tx du e i ett slags mål men han väljer att ba låta dig ligga och du väljer att revva dig eller att du e ute och kör men du flyger ut ur bilen och väljer att strunta i och rpa och revvar dig själv, eller tx: din polare blev dödad och dom i support säger att du får rp på de och tyvärr e du 12ad nu även om de va dåligt senario men då kontaktar han dig och säger blev dödad och 12ad och du väljer att revva och att ge han saker tillbaka de är extrem korruption asså han dör och dom säger rp på de men han kontaktar dig och du revvar han när support sagt rp på de
eller om man revvar i senario samt har toggleid under skottlossning finns mkt mer men tog bara några

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka