Accepterad wille_bille123 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille_bille123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199198103570/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille_bille123#6647

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 30 år gammal och heter Bosse svensson. När Bosse svensson var liten gick han natur på gymnasiet efter det så sökte han in på polishögskolan men hoppade sedan av. Bosse är även intresserad av bilar och vill då kunna köpa hans drömbil som är en snygg GMC truck. Under hans barndom har det varigt lätt, han hade det väldigt bra i skolan och hade många viktiga vänner som byggde upp bosses liv. men någonstans efter han sökte in till polis så gick det snett till i bosses liv han började ta droger och festa allt för mycket men någonstans under när bosse var 20 år så började han bli mer intresserad av sport och bilar och där med slutade med allt skit och började fokusera på livet för att få ett bättre liv och det har han uppnåt nu bosse lever sina bästa dagar just nu med sin vän Lars . Bosse är en positiv människa som har åkt på några resor i sitt liv och därmed vet han en del av samhället. Bosse vill ha en stor bilsamling och ett bra betalande jobb som tillexempel kan vara mekaniker på mekonomen. Bosse vill hälst jobba med bilar eftersom det varit ett stort intresse sedan tidig ålder. Bosse kan järna tänka sig att börja bli lite kriminell eller att satsa helt på bilarna och börja som mekaniker eller bil försäljare på hel tid och få bra med pengar till att satsa på sin bil sammling som kommer bestå av gammaldags bilar och lyxiga bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker att jag är en helt okej gta rp spelare och jag kommer att bidra med bra rp och följning av regler. samt att raportera om det är någon som inte sköter sig. jag är en kille som försöker att sköta sig så mycket som det går och det har jag lyckats med rätt så bra. och jag älskar att rpa

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en utvecklad och rolig rp som jag tycker är den bästa rpn. och det kommer bli många roliga senarion med mig på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska ha kul i ett scenario man ska inte bara spela för vinst i scenario hela tiden utan man ska framför allt spela för att alla ska kunna tycka det är kul men om man ska göra så att scenariot kan utspela sig till många sidor till exempel polis, gäng, cevila, andra blåljus.

Hur hittade du Unive? det var många vänner som rekommenderade och det var mycket snack om unive så då ville jag testa

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka