Accepterad Wille_b | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Kebabrullen#6856

Vem var det som bannade dig? Naounee men jag tror inte han är staff längre.

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: bxwebq Anledning: MASS RDM Placerad av: Naounee ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag gjorde en riktigt dålig idé på servern. Det var att jag mass rdm:a.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min kompis bestämde sig en väldigt dum idé. Det var att göra mass rdm. Vi tyckte först att det var kul men sen i efterhand har jag börjat sakna Communityn i unive. Jag har kollat på när mina vänner streamar när de kör och jag har även kollat på youtube och twitch jag känner att jag vill tillbaka till den goa communityn igen. Jag ber såklart om ursäkt och det kommer ALDRIG hända igen. Så jag och min kompis vill börja på en ny karraktär igen och spela på en helt ny rp nivå. Jag har även snackat lite med philip och förklarat för honom. Och han verkar förstå mig. Så jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Staffsen hade helt rätt att banna mig då jag gjorde mass rdm. Jag ber så klart om ursäkt efter det som har hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit när jag har varit icke-medlem på unive roleplay då jag inte kunde så mycket av reglerna på servern. Men annars om jag har blivit bannad så har det varit något litet misstag, men de flesta bansen har jag gjort en överklagan på och då har ofta gått igenom. Jag har såklart tagit lärdom av alla mina banns som jag har fått. Men den här bannen har jag tagit mest lärdom av eftersom det är det grövsta jag har gjort. Efter den här bannen så har jag kollat på mycket youtube och twitch streames när folk kör på unive. Eftersom jag då saknar den goa Communityn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Egentligen hade vi inte kunnat gjort så mycket mer annorlunda eftersom vi visste att vi skulle bli p bannade men jag tycker det var en väldigt dålig idé. Men på sistone så har jag börjat kolla på streams igen då jag saknar den goa Communityn som unive verkligen har. Men jag har snackat lite med Philip 320 på sista tiden och vi har haft en konversation då jag har förklarat vrf jag vill tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Egentligen hade vi inte kunnat gjort så mycket mer annorlunda eftersom vi visste att vi skulle bli p bannade men jag tycker det var en väldigt dålig idé. Men på sistone så har jag
Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

Han som bannade mig är inte staff längre så jag tror philip måste svara på den för jag har förklarat för han

Jag ger dig en till chans, men skulle detta hända igen då kommer du inte komma tbx hit. Sista chansen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka