Accepterad Wille_b | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Kebabrullen#6856

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-26 230101.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig eftersom att de fick en helt annan vy en vad jag fick. De bannade mig för vdm. De fick helt enkelt en annan vy. Men det var bara så när jag svängde så sprang de mitt farmför bilen och då blir de svin arga för jag kör på de. Så det var inte medvedet. Men sen så ser det helt annat ut för andra. Men för mig så sprang de bara framför bilen och jag kan inte göra något åt saken. Så det var inte medvetet. Jag har läst reglerna och vet att det kanske var fel av mig men jag bad de att inte springa framför bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid malmqvist och kollade bilar då en grabb kom fram och var kaxig. Då slår han till oss till slut och då blir min vän arg och springer efter. Sedan tar jag bilen och försöker åka efter de men helt plötsligt hoppar han mitt framför bilen. (Securitas kom också). Jag sa till securitas att inte gå framför bilen. Men han lyssnade inte och då försökte jag svänga och köra iväg. Men då råkade jag av misstag köra över han. Som inte var menat alltså inte vdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 50/50 jag tycker att jag inte gjorde mycket fel alls eftersom att jag bad honom att flytta på sig. Men det var också mitt fel eftersom att jag skulle ha mer tålamod och väntat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och det har varit ofta när jag har varit icke-medlem och inte kunde serverns regler till 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha mer tålamod och kört iväg från hela första början. Jag ber om ursäkt...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Det har jag. Jag kommer ha mer tålamod nästa gång och inte använda mig av fordonn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

@Douflas jag råkade lägga in fel bild. Kan skicka ett pm till dig på en ny bild sen om du svarar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka