Accepterad Wille_b | Ban Överklagan (DifNoah)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Kebabrullen#6856

Vem var det som bannade dig? Gatti

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-26 230101.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde banna mig för att jag åkte med min kompis i en ensitsig bil. Jag hade en sme där det stod att jag satt fast i min kompis knä med hjälp av bälte. Så här stod det exakt /sme "sitter fast i fredriks knä medn hjälp av bälte. Så jag tror det var för vi åkte två i en ensitsig bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från ett garage till nyckelstället. Sedan när jag hoppar av från mitt kompis knä så springer jag till nyckelstället. Från ingenstans sedan vart jag bannad 1 DAG för mild fairp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv så tycker jag det var 50 - 50 eftersom att jag inte riktigt visste att man fick sitta i ens knä. Sedan så tytcker jag 1 dag var lite överdrivet. Hade räckt med en kick enligt mig. Då man lär sig mer av det. Sedan när jag vart bannad så var jag inte ens i närheten av bilen för jag stod upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig av alla mina bans jag har haft. De flesta var icke-medlems bans då jag inte kunde reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte åka med min vän i en ensitisg bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig att aldrig mer åka två i en ensitisig bil. Verkligen inte meningen att det skulle bli fail rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka