Nekad Wille_b | Ansökan till Servervakt [Punkt..]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad heter du på discord? Chillo_turken

Vad är ditt Hex:ID steam:11000011cdc420f

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är ofta aktiv, ungefär 4-5 timmar om dagen. Kan bli lite mindre om det är skolvecka. Beror också på hur mycket plugg, läxor och prov jag har som kan ta upp tiden under söndagar och veckodagar annars är jag aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart 2 år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag kan inte ta en bild just nu eftersom att jag skriver detta på mobilen men jag har blivit bannad ungefär 15 gånger och de allra flesta gångerna har varit icke-medlems bans då jag inte kunde reglerna och inte tänkte framåt.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill hjälpa serverns bästa, jag vill förbättra och höja rp nivån på servern. Jag vill underlätta för staff teamet och för spelarna på servern genom att klippa, svbanna/kicka och skicka in klippet om jag vill förlänga bannen. Vill även hjälpa nya spelare genom att inte alltid kicka eller banna. Kan säga till, förklara och försöka hjälpa dom på så sätt till o börja med.
Jag skulle göra allt för att serverns rp nivå ska vara så hög som möjligt. Jag skulle ta hand om min servervakt då jag ser det som ett förtroende man får för att hjälpa servern lite extra. Jag har länge velat göra det lilla extra så det kan underlätta för staffs och spelarna på servern. Smågrejer så som att DV bilar som står mitt i vägen, hjälpa och kanske även ta åtgärder på folk som ej kan bete sig. Jag skulle ha som mål att göra servern till en bättre plats med så minimalt med ''lall'' osv som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har tänkt ansöka om servervakt ett bra tag för att jag har spelat på servern länge och anser att det är dags att hjälpa till lite extra för att rp ska bli rolig för alla på servern då det verkligen är något jag strävar efter.
Jag ser dagligen regelbrott som utförs på servern som till exempel, rdm, vdm, ooc, halv ooc med mera.. Jag vill kunna göra något åt det och hjälpa till/underlätta (till exempel: svbanna, kicka, och säga till folk..)
Vill även hjälpa servern med serverns prestanda genom att dva bilar som bara är i vägen och som skapar oreda på servern.
Jag vill verkligen förbättra rp nivån, förminska antalet regelbrott och underlätta för staff teamet och servern över lag. Jag hade gjort mitt yttersta för att uppnå detta. Är även en väldigt aktiv spelare som lägger märke till småsaker som inte andra kanske gör, småsaker som jag skulle kunna lösa för att underlätta och påverka servern positivt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel kan vara att man är sv och man är i ett skott scenario. Dvs att du använder dig av dina sv perms ett exempel på ett komando som du kan abusa i ett skott scenario kan vara "toogleid". Vissa Sv:s använder sig av det bara för att vinna scenariot eftersom att de kan se vart folk är pga att de ser id på spelare som de skjuter emot...

Vill bara tillägga att jag har varit sv tidigare!

Nekad du behöver vara banfri i 30 dagar, du fick en godkänd banöverklagan den 4 januari vilket betyder att du kan ansöka igen den 4 februari.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka