Nekad Wille_b | Ansökan till Servervakt [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad heter du på discord? Kebabrullen#6856

Ange ditt födelsedatum 22 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt ofta inne på unive och spelar. Jag kommer vara som mest aktiv på kvällarna kanske från kl 7 till kl 11

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem ett tag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga en bild. Men jag har fått ungefär 5 bans de flödat var när jag var icke-medlem.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppdrag är att vakta servern på spelar som helt enkelt är inne och lallar på servern. Man rp:ar som en helt vanlig person på servern då du bara har en uppgift att hålla lite koll på vad som händer på servern. Det ända en servervakt kan göra är att kicka folk som inte sköter reglerna. Man kickar lallare för att få så hög rp nivå helt enkelt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa serverns bästa, jag vill förbättra och höja rp nivån på servern. Jag vill underlätta för staff teamet och för spelarna på servern genom att klippa, kicka och skicka in klippet om jag vill förlänga bannen. Vill även hjälpa nya spelare genom att inte alltid kicka eller banna. Kan säga till, förklara och försöka hjälpa dom på så sätt till o börja med.
Jag skulle göra allt för att serverns rp nivå ska vara så hög som möjligt. Jag skulle ta hand om min servervakt då jag ser det som ett förtroende man får för att hjälpa servern lite extra. Jag har länge velat göra det lilla extra så det kan underlätta för staffs och spelarna på servern. Smågrejer så som att DV bilar som står mitt i vägen, hjälpa och kanske även ta åtgärder på folk som ej kan bete sig. Jag skulle ha som mål att göra servern till en bättre plats med så minimalt med ''lall'' osv som möjligt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man till exempel ger fördelar till spelare över vissa andra spelare på servern. Det kan även innebära att man missbrukar hela sin sv roll (sin makt). Sen så har vi abuse som betyder att man använder sin sv makt till exempel i scenarion där du är under en skottlossning och du använder dig av toogle id för att se var spelare är. Då har du gjort abuse alltså missbrukat sin roll som servervakt.

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka