Accepterad wille76 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille76

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: wille76

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/riiiiiw/

Vad är ditt discord namn? wille#9229

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Timo Raanta och är 25 år. Timo har en lång bakrund med en hel del olika jobb, Timo hade inte en lätt skolgång på grund av hans hem. Timo påverkades mycket av hans föräldrar alkoholism och började till följd av sin dåliga skolgång göra brott. Det började rätt smått och det var inte någon biggie tyckte Timo. Det kunde vara en cyklar,elsparkcyklar eller liknande. Timo hade trots sin dåliga skolgång väldigt bra kompisar som var ärliga och äkta. Timos föräldrar fortsatte med sin alkoholism i senare ålder också och Timo tvingades flytta till en fosterfamilj. Timos fosterfamilj var väldigt snälla mot honom och de lärde han saker som han aldrig hört talas om. Under de åren som Timo bodde där så utvecklades han mycket som person och han lyckades även få ett jobb på en del rivningsplatser där han hjälpte till med att slå ner väggar och liknande. Timo kunde tillslut försörja sig på de jobben han fick och han blev även heltidsanställd på firman han jobbade hos. Timo tackade sin fosterfamilj för den tiden han fick stanna och möjligheten de gav honom. Timo kunde aldrig tackade de tillräckligt. Timo har lärt sig mycket under alla dessa år, utöver att man ska vara en bra människa och hygglig så tycker han att alla är värda en chans och att man inte ska döma andra för tidigt som Timo gjort själv. Timo brukar använda ett motto som hans fosterföräldrar lärt honom ''Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad''. Det är något som tagit Timo långt här i världen och som utan tvekan givit honom framgång. Timo är en person som är intresserad av andra och vill gärna lära sig nya saker om han får chansen, han är väldigt nyfiken och rak på sak. Timo är alltid öppen för att lära sig av andra och deras erfarenheter och ser alltid fram emot nya möjligheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom att jag anser mig själv som en väldigt kapabel rpare med många timmar och servrar på nacken. Jag har startat flera långa scenarion där jag haft både bra och dåliga utgångar, men det spelar ingen roll om man förlorar eller vinner för det är inte det rp handlar om över huvud taget. Jag vill bli whitelistad för att jag kan bidra till bra scenarion och en trevlig harmoni i rpn. Jag ser väldigt många svenska rpare som bara vill bli rikast på servern osv istället för att rpa och jag tycker det är skit tråkigt. Jag värderar rpn otroligt mycket högre och jag tycker även därföra att ni ska whitelista mig

Hur många timmar har du på FiveM? 1500h

Hur hittade du Multistaden? Jag tittade runt på FiveMs lista av servrar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka