Nekad Wille420 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille420

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198834221586/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille♥#9450

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ghetto Wille och har haft en svår uppväxt hans föräldrar säger alltid att han måste skaffa ett jobb eller skaffa hjälp därför har han gått med i gangster livet. nu när han fyllt 18 har han fått nog av att bo med sina föräldrar han måste gå vidare han ska försöka hitta ett nytt liv när han flyttar till en ny stad.

väldigt rolig person att hänga med och han är mer av en person som gör först tänker sen jag har gett han en ljus röst som är väldigt rolig han är väldigt känslosam och har mycket empati för folk han inte känner

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har spelat på andra servrar och har experience men vill komma in på en bra server där jag kan låta min karaktär skina och ha kul vill även känna på hur det är att vara med i en server med bra rp spelare jag kan nog lära mig en hel del av de

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och en trevlig och skön miljö vänskap och även mycket roliga stunder

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att den andra parten har en chans att vinna scenariot alternativt låta dom vinna

Hur hittade du Unive? jag kollade bland servrarna på fivem och hittade där denna server

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka