Nekad Wille399 | Medlem ansökning [Rosegard] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille399

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198190405717/

Vad är ditt namn i verkligheten? William LundKvist

Vad är ditt discord namn? KirkHammett#2604

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Marcus dhalman och är 20 år gammal. mina intressen är bilar förfrämst japanska och amerikanska bilar till exempel nissan och ford. jag föddes i sverige och uppväxt med mamma och 2 syskon efter pappa dog i bil crash. jag gillar att mekka och glida runt med bilar, köra cross på bana och gatan, vaska guld med mina kompisar, bmx street eller park båda är roliga, vara med mina vänner rudolf, micke, zack och adam. min favorit mat är donken specielt big mac. alchol är inte min grejj så jag håller mig till läsk och vatten. Jag har c kort, b kort och a1 körkort. just nu jobbar jag som reporter och har jobbat med skoggshuggning och postnord. min favorit bil är en 79 ford granada europa modelen. jag har gillat att göra alla sorters grejjer med bilar sen jag varit 2 år. jag håller inte på med droger för det kan förstöra mitt liv och det vill inte jag eller mina vänner och familj. jag gillar att vara utomlands som till exempel thailand, usa, spanien och frankrike. mickes största dröm är att få några fina bilar och ett fint hus vid stranden. micke har en flickvän som heter linnea och dom har varit tillsamans i 3 veckor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket energi och spelar mycket på servern dagligen. jag kan bidra till bra rolespel och scener och inte leka runt. jag rapoterar sånnna som lallar och håller på med orealistisk rollspel. jag kan göra bra, roliga och seriösa scener.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den är svensk, bra bilar, trevligt folk, tillräckligt med personer inne, seriös roll spel och så har jag vänner som spelar på servern. och sist men inte minst det är roligt att spela på servern

Hur hittade du Unive? jag blev rekomendrad av mina nära vänner att spela på unive och på youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt, lära mig mer rollspel typ som polis eller ambulans, skaffa nya vänner och förfrämast ha en god tid

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med unive är att få ett job på mekko/autoexperten/saras eller inquisitor. jag har haft drömmen med att jobba med en av jobben sen jag varit liten. jag vill bli ännu bättre på rollspel ,vara seriös, få nya vänner och förfrämst ha roligt. mitt största mål är att hjälpa folk med sina bilar och motorcyklar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja det är jag, jag spelar dagligen på unive med mina polare. är inte aktiv i någon annan server för det laggar mest och dom andra svenska servrarna är låg på spelare

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka