Nekad Wille399 | Medlem ansökning [Bubbelkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille399

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198190405717/

Vad är ditt namn i verkligheten? William LundKvist

Vad är ditt discord namn? KirkHammett#2604

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Marcus Dahlman han är 20 år gammal. Hans dröm i livet är att vara ekonomiskt oberoende, han är väldigt snäll om sig om man är snäll tillbaka han jobbar just nu på postnord och vill bli mekaniker

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är väldigt många som spelar på servern 24 timmar runt. Det är en svensk server vilket gör det lättare för mig och prata med folk och det är folk som jobbar på servern som tar emot kunder

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en svensk server med pop i den och med mycket spelare i den. det är inte folk som leker runt utan folk tar servern seriöst

Hur hittade du Unive? via vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli bättre på rollspel, lära känna nya människor och ha roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli ekonomiskt oberoende och vara den rikaste människan i hela servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej just nu satsar jag bara på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Tillbaka