Nekad wille2323 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille2323

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Bosse richardsson kommer från brazilen och är 32 år men ska fylla 33 i mitten av juni. Hans uppväxt i sitt hemland var väldigt svår då hans mor dog i väldigt ung ålder. Hans far blev aldrig sig själv igen efter bosses mor dog och han började förbruka narkotika och alkohol. Han var inte närvarande så hans bror fick ta hand om sina två syskon själv. Eftersom hans pappa la alla pengar på narkotika och alkohol så hade de ingen inkomst de kunde klara sig på. Han och hans yngre bror valde då att ägna sig att tjäna pengar på den kriminella banan. Bosse började langa, snatta och göra grova rån åt de lokala gängen. Han tjänade en ganska bra slant i den riktningen och tänkte att han skulle fortsätta med detta. I brazilien blev han tillslut Efterlyst av de lokala gängen och fick en väldigt stor summa på huvudet. Han valde då att lämna landet och flyga till Sverige. Hans två yngre bröder hamnade i fosterhem men Bosse var för gammal då de ansåg att han fick klara sig själv. Han var fattig, ledsen och hade mycket hat. Just nu arbetar Bosse hos Postnord på deltid medans hand driftar pengar på gatan. Med dessa pengar han tjänar in försöker han göra allt för att sin far ska bli ren och kunna ta hand om hans bröder. Det är tufft i hans liv just nu men han fortsätter att kämpa som han alltid gjort. Familj före allt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bi dra med en bra och roligrp på min karaktär är väligt speciell och gillar att prata med nya människor, och jag kommer att bli dra till en bättre rp här på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska inte bara spela för sig själv, man ska spela motpartenes vinst så båda får en rolig och bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått alla regler, RDM,VDM, suntförnuff, , powergaming, fearrp, copbaiting, NLR, dess är bara några regler men dessa regler är dem viktigaste för mig för att få en sån bra rp som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag har spelat på Förnuffberget ett tag och spelat på lite andra små serverar men nu sattsar jag bara på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka