Nekad wille2323 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille2323

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Wille

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2006

Berätta om din karaktär. 32 årig grabb som är Glad och sprallig person Kommer ursprunligen från Svergie har jobbat som Mafia boss i maxico. Som har under Skol åren jobbat med bilfirmor. Syfetet med min karaktär är att jobba som mafia boss eller bara vara kriminell då han har jobbat med mycket och tunga vapen i sin tid då han har utbildning till det. Det negativa med min karaktär är att hans tålamod är inte det bästa ibland och han kan spåra ur totalt om man har otur för det kan sluta med slagsmål. Även mord då han inte är rädd för att ta någons liv. det positiva med Bosse är att han är en arbetsvillig men så han avlustar aldrig ett jobb som ej är färdigt och han är stark som en oxe. Bosse har även vissa tankar på att komma ur det kriminella och satsa på att gå de goda vägarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bi dra med en bra rp då jag har rpat på denna och bryggeriet samt små kört på lite olika servrar och är väligt kunnig inom rollspel. Och jag kommer även bidra till att denna servern får en bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för motpartnets vinst för att båda ska kunna ha kul och för att båda ska få en så bra rp som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler. Rdm, vdm, Nrl, combat logging, suntförnuft, fearRP, copbait, alla dessa regler bidrar till en bra rp och skall följas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenhet inom rollspel då jag spelar mycket på denna severn och bryggeriet och lite andra små servrar. och kan även mycket inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Se till att få med karaktärens namn.

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka