Nekad wille2323 | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille2323

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jeff699/

Ditt Hex-ID: steam:1100001454a90db

Vad är din discord tagg? wille/aprikostablett

Vem var det som bannade dig? gurkludde

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att gurkludde valde att banna mig för att jag valde göra en staff abmälan på han för att han var bara allmänt otrevlig och ville inte alls sammarbeta med mig försökte vara trevlig men han ville ej vara trevlig tillbaka då valde han att istället banna mig för 9 dagar att banna mig permanent eftersom att jag valde att göra en staff anmälan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det hala började med att han hade bannat mig 8 dagar för vdm fast de var dsync då skrev jag till han och försökte förklara att de va dsync han valde då att vara otrevlig och ville inte alls samarbeta med mig han valde isället för att svara på vissa frågor att bara skicka en länk till forumet. jag valde då att skriva till han att jag kommer att göra en staff anmälan på han eftersom han vägrade visa bevis och vara bara allmänt otrevlig. då valde han att premanet banna mig. jag har läst igenom reglerna men jag kan ej hitta nån regler som säger att man inte får säga att man kommer att välja banna mig. på samma sätt som han sa att han kommer att premanet banna mig de finns inget som tyder på att de skulle bryta mot reglera. då jag försökte prata med han på ett trevligt sätt så fortsatte han på samma spår och ville inte göra nått åt saken. nu när jag försöker göra banöverklagan så nekar han bara och verkar som att han har blockat mig på dc och vill inte göra nått åt saken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom i mitt fall har jag inte brutit mot nån regel då jag sa till han att jag kommer att välja att göra en Staff anmälan istället för att vi skall sitta och tjafsa igenom dc. har försökt prata med han på ett trevligt sätt men han verkar ej vilja vara samarbetsvilj och istället bara nekar han mina överklagningar. Jag skulle gärna vilja prata med han eftersom allt detta har blivit ett missförstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men de har mest varit missförstånd mellan mig och andra och lite annat och jag har lärt mig efter mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skrivit till han på dc och fråga varför han banna mig. men jag valde att skriva till han för att jag hade prescic skickat in en överklagan på en annan sak. och då kunde jag ej skicka in en ny.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Du är inte p-bannad för att du skrev en anmälan, du är p-bannad för att du hotar både servervakter och staffs att anmäla dom så fort någonting går emot dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka