Nekad wille211 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille211

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? hello90__31744

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Mohammed. han är 24 år gammal han är inte en rik bakgrund. nu har han flyttat till unive han har inga bilar är fattig. men trots det så kämpa han för att kunna få en bil han vill så gärna han en bil. han är väldigt trevlig och glad han vill prata med många olika. Han gillar att bara ägna prata och sånt. När han få en bil då kommer ha mycket roligt att rp på stan

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en bra rp spelar jag har spelat på 3 rp server jag tror den här kommer vara bättre än det andra 3 jag har kört på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller tar beslut med avsikt att gynna den andra sidan eller motparten, snarare än att maximera sina egna fördelar eller intressen. Det kan vara ett strategiskt val i vissa situationer där samarbete eller att undvika konflikt är mer gynnsamt på lång sikt än att försöka maximera ens egna vinst. Det kan också vara ett tecken på ömsesidigt förtroende och respekt i förhandlings- eller samarbetsprocesser.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst regler typ rdm Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt bra röst för att rp på en server som den här kommer bli en bra upplevelse att se mig

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt bra rp spelare för att jag spelat rp sen 8år tillbaka det är därför ni behöver mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka