Accepterad Wille1927 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1927

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130845741/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Wille1927#8342

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode #4787

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg dåligt ut från hans perspektiv men det var inte samma sak ifrån mitt perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kolega åkte på östramotorvägen sedan tar min kolega mig runt halsen så att bilen kör av sig själv ut ur vägen så att vi flyger och krashar sedan hoppar vi båda ut och min kolega börjar slå ner mig på marken och sedan riktar han vapen mot mig, sen när han vänder ryggen imot tar jag fram min taser för att det han gör är fel och ska arristera han så jag skjuter han med tasern sedan ställer han sig upp jättefort och tar fram pistolen och börjar skjuta mot mig sedan blev han bannad men jag också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att från mitt perspektiv gjorde han bara felen i bannen då han tar mig runt halsen slår ner mig och börjar skjuta mot medans jag bara tesra han en gång för att få stop på det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg mina förra bans eftersom det var väldigt länge sedan. Jag har såklart tagit lärdom från dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kanske inte tesra han men jag tyckte jag sköte det så bra jag kunde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att tänka innan jag utför saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka