Nekad Wille1910 | Medlem ansökning [Williamm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille1910

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wille19101#2192

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Frasse Persson, 25 år som valde att flytta till en ny stad när han skulle flytta hemifrån. Frasse hade en lätt uppväxt där han fick vad han ville av sina föräldrar, han hade moppebil, dyra kläder osv. Frasse gick på en friskola där han hade väldigt mycket kompisar men även tjejer efter sig. Han är en väldigt utåtriktad och glad person som älskar att hitta på spännande saker. Han hade sin bästa kompis som han umgicks med varje dag både i skolan och utanför. Frasse själv var inte riktigt intresserad i tjejerna då han spelade hockey på sidan av vilket tog upp stora delar av sin lediga tid. När kompisen senare skulle flytta för att plugga vidare visste inte Frasse vad han skulle göra. Han började arbeta på förskola som sin mamma arbetar på. Frasses pappa arbetade som polismästare innan han senare omkom i en trafikolycka. Saknaden blev enorm och ett par år efter att pappan omkom valde Frasse att flytta till en helt ny stad, som heter Unive. Han ville börja om och göra sin pappa stolt. Kanske väljer Frasse att gå i pappas fotspår, och bli polis?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive då jag kommer bidra med bättre rp. Jag vill vra med och utveckla unive. Jag vill höja rp nivån och ha kul med polare och rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt hög och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte rpr för att man själv ska vinna senariot. Utan man ska inte göra konstiga saker för att man ska vinna utan föröka få den andra rp ska vinna senariot

Hur hittade du Unive? Jag hitta hit genom en polare 2021

Tillbaka