Nekad Wille1910 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1910

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/

Ditt Hex-ID: 1100001192e00ac

Vad är din discord tagg? Wille19101#2192

Vem var det som bannade dig? Ingen aning.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-13 222341.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att denna staff valde att banna mig då jag hetsade mot en medlemskap ansvarig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss blivit unbannad på forumet efter ungefär 2 år som bannad då jag gjorde ett stort misstag i sommaren 2021. Jag skulle då göra en medlemskap ansökan då en av mina polare väljer att komentera på min ansökan att jag ljuger om min ålder. Som jag inte gör. Medlemskap ansvariga väöljer då att tro på det här och nekar mig för jag ljuger om min "ålder" som då gör mig väldigt förbannad. Det resulterar till att jag skriver till den här melemskapansvariga och skriver det är min polare och han bara lallar. Men han skriver att han ej tror på mig och en massa annan skit och jag blir då väldigt sur och skriver olämpliga saker som jag nu ångrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och det hade inte hänt om min polare skulle lalla. Men det var mitt fel att jag skrev t han i pm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej då det var 2 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag skulle gjort annorlunda var då att bar ta det lungt med den medlemskapansariga och skriva att det bara var min polare som lallade. Och inte börja hetsa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att kontrollera mina känslor och ta det lungt med den medlemskapansavirga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

1678840933324.png
Du är bannad för detta.

Det måste finnas något ban bevis på det jag skrivit? Annars kan jag inte vara bannad för det.

image.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka