Accepterad wille1337! | Whitelist ansökning [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wille1337!

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: wille1337!

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198887821252

Vad är ditt namn i verkligheten? William Abrahamsson

Vad är ditt discord namn? Wille#4005

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas svensson och bor i staden på ett motell med sin bror kenny. Dem gör allt tillsammans och har båda haft problem i uppväxten sen deras mamma dog i en bilolycka, alltid har dem haft problem med snuten och soc. Allt började När dem var 11 och åkte dit för narkotika innehav, vid 14 års ålderna åkte dem dit för mopedstöld olaga vapen innehav och rånförsök på 2 affärer men det är inget som hindrat dem för att sluta med kriminalliteten. När jonas bror var 16år åkte han dit för värdetransport rån som dem båda gjorde och åkte in på ungdomsanstalt. Under tiden gjorde jonas flera rån och fortsatte sno bilar mopeder och crossar. när kenny kom ut så slutade dem båda med kriminaliteten och söker nu jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att det är skit kul och rp:a och vill därför bli WL, jag gillar att köra seriöst och gillar att skapa långa intresanta scenarion. jag kommer att bidra med roligt rp och alltid köra seriöst, jag har också börjat streama och kommer därmed streama framöver när jag lirar på multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli WL eftersom ja tycker servern verkar seriöst och gillar gemenskapen på servern, sköna staffs och riktigt sköna spelare som gillar att göra roliga scenarion exakts som jag också tycker.Jag kommer också att bli anstäld på Falck om ja blir WH vilket jag tycker är ett spännande jobb där det går att skapa roliga scenarion.

Hur många timmar har du på FiveM? 202timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad av en polare då han sa att det var en bra och seriös server som inte hade WL

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej inte på denhär, och på någon annan tror jag inte det. (har inte spelat något på ett bra tag och började nydligen igen me fivem)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej just nu lirar jag bara på denhär och satsar 100% på att göra roligt rp på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka