Nekad Wille1337 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TAP_/

Ditt Hex-ID: 11000013e1a3c12 (Hex)

Vad är din discord tagg? Wille#2038

Vem var det som bannade dig? jag vet ej och jag råddade tag Philip och jag vet ej vem som bannade mig och det var för 8 månader sen ungefär. lika dant på fivem servern och jag råkade döda någon igame jag misklikade

Hur lång tid var din ban? permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? onnection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Psycholist (BL)) - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var omogen och inte kunde be te mig och inte följde regel och det orrar jag...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. discord jag chattade med folk i dc och sen så skriver Filip och då så skriver vi lite och sen så taggade jag han typ 2 gånger och det var onödigt fivem ja som sagt jag råkade slå någon av misstag och sen slå han tillback och då så bliv jag bannad för rdm för att han slå mig men det var ej med mining att slå han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det inte var i det i dc för där taggade jag han men det var ej med menig i fivem så tycker jag att det var felaktig för att jag råkade slå han och han slå tillbaka och då bliv det mycket slagsmål

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivet bannad en gång men då så bannade han fel Person

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? i dc hade jag inte behövt taggat han och det är jag väldigt lessen för att jag taggade han och jag vill ha en chans till att bil unbannad i favem jag vet ej vad jag skulle ha gjort för att jag misklikade och sen så slåg han mig och jag till bnacka med jag hade kunat inte slå han och springa i väg

Har du lärt dig någonting efter din ban? i dc så kommer jag aldrig tagga staff eller filip och i fivem så kommer jag inte slå nåogn eller något sont för jag vill ha en till chans mvh wille ha en bra dag hoppas vi på unban

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka