Nekad Wille1337 | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/TAP_/

Ditt Hex-ID: 11000013e1a3c12

Vad är din discord tagg? Wille#2038

Vem var det som bannade dig? Lil Mackish

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är bannad för suntförnuft att Lil fkn Mackish

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar åkte till bennys och då var det slagsmål utanför bennys och vi gick ut för att titta och sen så slår det 2 personer oss och då springer jag till en cross och råkar tycka h och sen så bliv jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig för att jag sprang till en cross och sen råkade tycka h och bliv bannad i 10 dagar för mig är det bara töntigt att banna någon för det en kick hade iså fall varit bra men det som jag inte förstår var att jag bliv bannad för inget

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade jag kunnat aa inte springa till crossen

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att aldrig springa till en corss och sen råka tycka h

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka