Nekad Wille13 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wille13

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Wille#2752

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22-årig liten kille som heter Edvin Eriksson, han har haft de tufft när han var liten.
Hans pappa var en alkoholist och slog Edvin mycket och betade sig som ett svin.
Den enda som var på hans sida var hans mamma, hon jobbade vid en affär i Turkiet (de Bode där) hon tjänade ganska bra med pengar. Så mycket pengar så de i alla fall kunna försörja sig.

En mitt i Maj så vaknade lille Edvin upp och hörde skott bli avlossade och bomber sprängas han sprang till hans närmaste fönster och där såg han, ryssar skjuta ner var enda en so kom i deras väg. Han sprang till köket och där gömde sig hans mamma och pappa under köksbordet, de sa "KOM HIT NU!" Edvin sprang allt va han kunna till köksbordet och sa "VAD HÄNDER!"
Och de svarade med tystnad. Edvins pappa sa "Vi måste här i från nu". De sprang mot bak dörren och försökte fly, 30 sekunder in i springandet så hördes de ett 3 skott *BANG-BANG-BANG" Edvin kollade bakot och såg hans mamma och pappa ligga döda på den jordiga marken med 2 skott i hans mammas rygg och ett skot i hans pappas bakhuvud. Han viste att om han skulle stanna ett tag till skulle han också bli skjuten, så han fortsatte sprang.
Efter en stunds springande så kom han till en grind, han klättrade upp för den och såg sedan vatten.
Han visste at han måste därifrån.
Så han samlade på sig pinnar och allt vad han kunna hitta och knyte hop de med lite tyg som han rök bort i från hans kläder. Nu hade han skapat en flotte, han putta ut flotten i vattnet och börajde flytta iväg. 5 timmar in och han var törstig och hungrig. Han kände att ögon började sluta sig försiktigt och där mitt ute i ingenstand på en flotte så svimmade han av.

Han vaknade och då var de mörkt och han var i någons famn. Han som hålde han var en svensk, svensken bärde in honom i hans hus och gav honom vatten och mat, han la Edvin i sängen vid hästrummet och där sov Edvin som en stock.
Nästa dag så vakande svenskan Edvin och sa hej hur mår du Edwin fattade inte med va han sa. Svensken svarde jag är Joakim, han tog Edvin till sjukhuset och där fick han behandling. Joakim lämnade sedan sjukhuset.
Efter behandlingen så åkte dem bil till något hem de va adoptionscentret. Edvin kom in och blev över lämnad till någon tant.

Ett halv år senare: Edvin har nu bosatt sig (typ vid adopkonscentralen), han har fått massor av vänner och har fått lära sig svenska och allt, de va idag de skulle komma några vuxna för att adoptera. De kom in en stor man som hade namn Abirra.
Edvin och alla de andra radade upp sig och så fick Abirra kolla på de alla, Abirra kollade på Edvin med ett leende och sa "den här lilla busen vill jag har" Edvin flinade och sa hej. Och de va såhär hans nya liv startade.
Edvin älskade Abirra, Abirra hade ett stort intresse inom bilar de hade Edvin också, de satt alltid vid garaget och fixade bilar och allt sånt.
Från idag har Edvin blandade känslor. Sorg, glädje, omtänksamhet med mer, han kan känna sig ledsen efter som att hans riktiga föräldrar har dött.
De är Edvins liv!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett logisk, bra och uttänkande rp. De som jag kan också göra att tänka lite utanför boxen, med andra ord menar jag att jag kan rpa på ett sätt någon annan inte kanske skulle våga / tänka på,¨.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om jag och min vän gör ett butiksrån så tar vi inte bara pengarna och skjuter gisslan och drar därifrån innan polisen han anlänt.
De som man gör är att man tar än gissla och åker till butiken, tar pengarna och sedan inväntar man polis. Efter polisen har anlänt så förhandlar man med polisen. Efter man har förhandlat så sickar man med en bil som har än jämn hastighet som polisens bilar och sticker därifrån så de blir kul för både parterna.

Hur hittade du Unive? Flera av mina vänner tipsade om den så jag började köra på den.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka